clownföreställing+ bb-kläder!.

Igår var Pontus och fixade till båten med Niklas!. han kom hem ganska sent, vid åtta med mac donals mat :). Hampus kändes jätte varm, tog tempen och han hade feber! Gav honom alvedon och han somnade i ca 10 min sen vaknade han pappa kom hem med maten!.  Var vaken och sen gick vi och la oss vid halv tio-tio!. Pontus väkte oss vid tolv då hampus var skåll het!. Tog tempen igen och den hade inte sjunkit..  Han fick en ny alvedon!. Somnade om, vaknade lite då och då av hur varm han var! Vid fem vaknade jag till igen, tog en kissepause och tittade på snön utanför fönstret.. Tog tempen på honom igen och febern stod stilla, fick en till alvedon!. Vaknade sedan av att Pontus tog Hampus och gick upp.. Kollade på klockan.. NIO!.  Jag mådde lite illa så jag låg kvar.. Får stunder då jag mår illa, spelar ingen roll om jag sitter eller ligger på sidorna.. Antar att det är hon som ligger på någon nerv då!.
Lite över tio gick jag upp, då hade vi legat en stund i sängen och myst och Hampus verkade må jätte bra så vi åkte till kronprinsen där dem hade en clownföreställning!. Efter en timme gick vi in till Lindex, köpte kläder till Nathalie att ha på sig på bb :). och en filt jag länge velat ha!.
Gick sen inom apoteket och köpte mer alvedon *bra att ha hemma*..



Sen körde vi inom och spolade av bilen och nu är vi hemma igen! Pontus har kört och kollat till båten!. Johan kommer ikväll och ska laga mat i vårt kök :) Ska bli kul  :).. 

3 dagar kvar till bf!. När kommer du stumpan??




Kommentarer
johanna&kevvs

tisdag..el natten mot ons..gissar vi

2008-11-22 @ 15:09:02
Denise

Å så fina kläder=)

2008-11-22 @ 17:05:32
URL: http://snisen.blogg.se/
johanna

Nu har den lilla prinsessan kommit... :=) Grattis ti den lilla flickan...ses om nån timme...Massa kramar ti familjen

2008-11-23 @ 12:28:21
Mormor

GRATTIS Till lill flickan

2008-11-23 @ 13:59:42
URL: http://www.piffandpuff.se
Aleks

Grattis! hoppas allt gick bra..och att hela familjen mår bra

2008-11-23 @ 16:33:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0