9 dagar kvar till bebisens ankomst!

Idag är det 9 dagar kvar tills jag har beräcknad förlossning!. Lite halsbränna, lite tryck i svank och mage, får några sparkar på revbenen ibland men annars är allt bra faktsikt!. Min foglossning har släppt ganska mycket på nätterna och det är himla skönt att kunna vända sig normalt :).  Så nu känner man inte lika stort att hon behöver komma ut så snabbt som möjligt!.  Även om man vill ha ut henne och ha henne i famnen nu så ska jag nog ta vara på dem tysta nätterna nu fram tills hon kommer! Sen blir det massa skricka nätter :).. Det är det jobbigaste tycker jag med små bebisar!. Min nattsömn betyder mycket för mig :)..

Igår var Jessica här med hennes sambons systerbarn Axel som blir ett år i december.. Han var så himla liten :).. och Hampus tyckte det var jätte kul med en liten person! Han kramade om honom hela tiden :). ville att han skulle krypa efter honom! han delade med sig av sina leksaker men när jag satte Axel på bobbycarn då blev han inte glad! hampus kom på att han kunde sitta bakom Axel men tyvärr är inte bilen så stor så två kan sitta på den så då blev han ledsen! Inte riktigt samma sak att Axel var här som att få en lillasyster men jag tror ändå det kommer gå bra :). jag tyckte iallafall det var roligt med två små barn i hemmet :). Och Dante vår hund tyckte också det var roligt :). Så allting var bra :).

har möblerat om i storarummet, det blev bra! Möblerade om lite i sovbrummet också- flyttade spjällisen brevid min säng- blev helt okej!. Städat min gadrob och hampus rum! Slått in lite julklappar!. Idag har vi varit på Vellinge blomman och tittat på tomebyn!.  Fått lite julstämmning :).. Köpte även några gröna små granar som jag planterat i blommsterlådorna på balkongen!. Ska bli så juligt i går :)..  inte nästa söndag men nästa igen så är det första advent så jag tänkte där på lördagen skulle alla julsaker upp!. :).. Undras om man då har ett barn eller två =):!

Ska ut med Dante nu!  Ha en fin vecka!.


Kommentarer
Johanna

Ojoj snart dags ;) Hoppas hon tittar ut snart =)

2008-11-17 @ 22:49:28
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
JEssica

Jaså, du tycker de är roligt att läsa min blogg :-) va roligt att höra.. Tycker faktiskt de är roligt att skriva en massa..

2008-11-18 @ 09:50:49
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
Denise

Bilder kommer snart=) Håller tummarna att allt går bra när tösen väl bestämmer sig för att komma. Helt galet så fort tiden har gått!

2008-11-18 @ 13:30:16
URL: http://snisen.blogg.se/
Anonym

Värva 7 personer och få presenkort för 500 kr på MQ och Kicks, 20 trisslotter eller 6 st biobiljetter, värva 12-20 st och få Nintendo DS m.m... Det bästa är att det finns ännu fler erbjudanden än dom jag redan nämnt :) Så bli medlem och hjälp mig på traven!

http://www.gratisgen.se/ref/98194

2008-11-18 @ 13:45:37
URL: http://makeupartisten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0