Trevlig påsk på er!

Då är det påskafton idag :).
Började morgonen med att Hampus vaknade kvart över sex! Försökte ge han välling men det gick inte att få honom att somna om! Jäkla sol! I vår andra lägenhet ska jag köpa rullgardin så det blir mörkare!
Gick upp lite innan sju och gjorde vid mig, gick ut med Dante och sen åkte jag till jobb!. 
Det gick snabbt på jobb, det mesta jag gjorde igår var orört idag så då går man bara igenom det!. Så jag slutade tidigt. Kom hem och så gav vi Hampus hans påskägg. Jag hade jätte dålig fantasi på vad man ska lägga i ett påskägg (tradition för oss att det innehåller godis) Så det fick det bli.. 3 st kinderägg (kastar äggleksakerna) + 3 nya nappar+ ett kexchocklad-det som inte smular :). Han blev jätte glad och skulle stoppa allt i munnen  på en och samma gång.. Testa alla tre nappar med chocklad i munnen..Vårt  påslakan är fullt med chocklad på så det fick blir att byta sängkläder :).

Sen kommer syrran upp med påskägg till Hampus och fikade med oss. Hans ägg innehöll SEX nappar :).
Ni förstår, alltid när vi ska ha en napp så är dem alltid borta! Så hur många nappar vi än har så inom 4 dagar så hittar man inte en enda! Undrar vad han gör av dem :) Man skulle nästan kunna tro Dante  (hunden) äter upp dem  =).

Klockan 17 idag ska vi till Hampsu gammelfarmor på middag.. Ska bli trevligt! Kameran följer med givetvis! =).

Någon som vet hur tidigt man kan göra ett VUL?  För att se hjärtat. Måste ta och göra ett sådant, lugna mina nerver lite!. Tycker det känns skumt! Även om jag tyckte det med Hampus med men jag vill ändå stilla mina känslor! Har haft ett missfall sen innan. Efter Hampus.  Men jag är rädd att man är gravid men att det inte är något foster där.. Jag känner inte ett skvatt.! Jag har inga symtomer ALLS.

 

Det var allt för idag!. Hoppas ni läsare får en underbar Påskafton med massa gott!  

image8
Äter sitt påskgodis i vår säng :)


image9

Påskägg i nalle phu

image10

Nappar Hampsu fick i påskägg :)


// Out!


Kommentarer
Denise

De säger att i v 7-8 så kan de se hjärtat. Innan dess är det nog inte lönt tyvärr.
Hoppas allt går bra!=)

2008-03-22 @ 15:22:53
URL: http://www.snisen.blogg.se
Jenny

Ja i vecka 7-8 var nog det tidigaste vi har sett hjärtan :) Innan dess är det bara hinnsäckar, som fläckar på skärmen typ ;) Eller fläck snarare för din del, du väntar väl inte två som vi gjorde *haha*

Johanna

Jag gjorde mitt i v 7 såå ring din gynokolog och boka tid =)

2008-03-22 @ 22:37:59
URL: http://supersuperjojo.blogg.se
Jenny

Tråkigt att ni inte fått riktigt glada reaktioner ännu men det kommer. De kanske inte var beredda på något sådant bara och blev lite chockade :) Själv tycker jag mer synd om barn som inte har syskon och Hampus blir en jättefin storebror så det så! :)
Och att ha två blöjbarn på en gång går visst bra! *veta* ;) Sköt om er nu och magen :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0