Skärtorsdag!

Nu är det påsk :) Skickat ut lite påsk kort till dem närmsta i familjen! Hampus gammlefarmor ringde just och tacka!. Och så bjöd hon på påskmat på påskafton :). *trevligt*.

Idag har vi planer! Inte för att det är  mycket men något om man jämför på att vi oftast sitter hemma!.  Vi ska till kronprinsen idag, Hampus och jag!. Det var någon Lions marknad! Påskgummor skulle vara där uppe och dela ut ballonger till barnen. Och dem barn som var utklädda fick något.. Sen ska det vara fiskdamm och ankdamm! Kan vara kul för Hampus och titta på barnen :). 

Vi är så glada här hemma.. Finns en del roliga nyheter som kommit denna veckan.. Här är dem!.


  • Först fick vi reda på att Hampus ska få ett syskon! OM allt går bra vill säga! Detta är ju jätte nytt så mycket kan hända, men vi håller tummarna iallafall :)
  • Den 25 mars nu på tisdag blir jag arbetslös! MEN chefen för där jag jobbar på lördagar ringde och frågade om jag ville ha ett vik till den siste juli :). Ett vik på 4 timmar om dagen. kl 7-11! Kanon tid :) Så jag tackade ja! Hellre det än att gå på A-kassan just nu!. Sen efter dessa 4½ månad ska jag stämpa 2 månader och sen den 6 okt ska jag ta ut mina sista dagar med Hampus tills i november då jag ev blir mammaledig igen :). Nu på tisdag så blir Pontus pappaledig  i två månader!
  • Sista saken är att vi fick äntligen godkänt från MKB! Så vi ska bli Limhamnsbo! På onsdag nästa vecka ska vi skriva på kontrakt! Och så fort dem har skrivit på kontraktet härifrån (vilket kan ta tid *suck* så flyttar vi så snabbt som möjligt :).

    Nu ska vi ut med hund och sen till kronprinsen! Ha det gott!


image5


 

Testet är taget på BIM-4.
image4


 

image1

På andra våningen ska vi bo :) Längst till Höger på bilden! Ovanför lampan :) Där är köket :)







Kommentarer
Jenny

*weei!* Äntligen en blogg ;)

Denise

Är du gravid igen!? Grattis, gud vad kul! Hoppas allt går bra!

2008-03-20 @ 19:16:21
URL: http://www.snisen.blogg.se
Emelie

Grattis

2008-03-22 @ 18:18:40
URL: http://familjenbrocka.blogg.se
Eva

GRATTIS till tillskottet.. :)

2008-03-23 @ 23:16:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0