Kontrakt påskivet!

Nu är kontraktet påskrivet och jag väntar på att Pontus ska komma hem med svarta sopsäckar så jag kan slänga all skit som man har!.
Ska tömma vårt sovrum nu och flytta i till Hampus rum! Det blir flytt  REDAN i helgen :)... Så jag ska tömma rummet och sätta in allt som ska slängas där! Ska sedan köra till tippen med  möbler vi inte ska ha och påsar med skit!.

I morgon kväll blir det kanske packning!

För er som undrar med dagis plats!.  Vi har ställt Hampus i kö sen förra året! I maj 08 ska han skolas in! MEN nu när vi flyttar vet jag inte hur det blir.. Ska ändra adressen nu så jag kan ställa han på massor av dagis i Limhamn! Sen får man hoppas på det bästa att han får plats hos någon!. Jag har för mig att man inte får gå utan dagis plats hur länge som helst...  Får han ingen dagisplats i maj vetti tusan vad som händer! Då får jag gå på gatan ett tag *skämt å sido* Sådant brukar ordna sig!.

Förra året när jag tänkte sätta in han i december 07  ringde jag dit och frågade hur det gick. Då såg dem att jag råkat skriva 2008!!! Och dem ändrade detta i nov 07 och när jag sen pratade med dem igen så stod han i nr 5 i kö i nov.  vet inte om det är värre i Limhamn att få plats  men jag får testa privata förskolor, dagmammor och kommunalt!. Det måste gå på något sätt!

Ska fixa här nu! Uppdatering kommer ikväll!!!




Kommentarer
Emelie

Annars får han stå på förflyttning men dte är ju tråkigt för honom. Då hr han kanske hittat kompisar och sen helt plötsligt bli flyttad till nytt dagis, ny personla och nya barn.

En knepig fråga.

2008-03-26 @ 15:20:23
URL: http://familjenbrocka.blogg.se
Jenny

Så roligt med flytt! :) men det är lite tråkigt att packa ;) Men passa på att rensa bort lite gammalt som du säger, det är alltid skönt att bli av med lite som ändå bara står och samlar damm.

Sara o Leonora

Jooo det stämmer, man får inte vänta hur länge som helst, pusha dom om dom e bråkiga ;-)
Fin sida förresten!! :-D

2008-03-26 @ 19:55:45
Sara o Leonora

Jooo det stämmer, man får inte vänta hur länge som helst, pusha dom om dom e bråkiga ;-)
Fin sida förresten!! :-D

2008-03-26 @ 19:56:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0