Jag tuppar snart av!

*pust och stön*.! Vad fan har jag gett mig in på.. Denna flytt känns som den aldrig kommer ta slut.. ( och vi har just börjat)  Nu har jag packat ca 10 kartonger.. Jag packer ner - Hampus packar upp. . Pontus har slängt det mesta.. Bara en 90 säng som ska kastas och motioncyklen ska Pontus föräldrar ha!.  All flyttlass går på Lördag och då ska jag putsa fönsterna, skura toaletten och fixa köket medans grabbarna kör möbler..!. Övrig städning städar vi i våra nya hem!.
Förstår inte hur jag ska orka..

Igår när jag nattade hampus 20,15 så somnade jag också!. Pontus väkte mig halv tolv och sa att jag skulle ställa klockan till dagen efter så jag kommer upp till jobb!. Idag har jag inte sovit något sen jag kom hem och det känns.. Mår illa så trött jag är...  Aldrig mer flytt! och du älskling- Du får bo själv på "gården". Jag flyttar inte mer så är det bara... Kan jag inte bara få somna och vakna upp så är alla våra möbler i Limhamn??

Gud vad gnällig jag är.. Men det får jag vara idag!. Pontus hade ju "lovat" att fixa denna flytten själv därför jag gick med på flytt...  *suckar och stönar*

Blä! Vilken skit dag....



Kommentarer
Jenny

Det är skit att packa och särskilt städa! :/
Det är nästan så att man har lust att ringa folk som gör flyttstädning bara för att slippa.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0