Enda lediga dagen..

Idag har jag ledigt! Jobbat hela helgen och börjar i morgon igen, på nytt jobb! *spännande*. Ett vik till sommaren. 4 timmar om dagen  mån- fredag!. Mellan 7-11!.

Idag vaknade Hampus 6 igen.. Vid halv åtta gick jag upp med honom så Pontus får sova lite! Ska tvätta idag men sköljmedlet var slut så jag får vänta på att affären ska öppna!. Slänga in en tvätt och sen äta god "söndagsfrukost". Ägg, lite olika pålägg. Nybakade bullar och sådant *mums*.

Sen i eftermiddag ska vi till mina föräldrar på middag, taco =).. GOTT!  Älskar min familj.! Skulle lätt kunna bo där i en hel vecka, det är så avslappnad stämmning. Man kan vara sig själv!. . Till nästa sommar då jag är mammaledig ska jag och ungarna nog bo där en vecka :). Då kan Hampus bada och leka i trägården!  Såg dem hade en bassäng med tak på biltema! En sådan är nog bra att ha :) Åka fyrhjulig med morfar också ! Det är skoj det!

       Bilder från förra året hos mina föräldrar!


Sen funderar jag på att köpa ny vagn.. Jag är tokig i vagnar :) Tänkte när vi flyttar!. Jag hade en babytravel jogger innan.. Men eftersom inte den gick in i hissen så var det ganska tufft när man bor på 3 våningen...  Sen var den lite ostabil när man skulle köra på trottoarkanter men det behöver  man ju inte göra :)

 Babytravel Singel Jogger...

 Sen vill jag ha en Babytravel syskonvagn!.  Dem två bilderna som är i ytterkanten är delux- breddare mellan hjulen! Sån vill jag ha! Med hårdlift som på bilden till vänster!.

Nä nu är det dags för att gå och handla frukost och sköjmedel och sen vara duktigt :)

ha en bra dag!

// Out!


Kommentarer
Rebecca

Oj oj, vilket barnvagnsdilemma... :)
Hoppas du hittar en som passar er! :)

2008-03-24 @ 09:24:33
URL: http://palmquiist.blogg.se
Jenny

Våra två små har oxå börjat vakna tidigt. Vid 6.30-7.00 är det morgon enligt dom sen någon vecka tillbaka :/ De kan sova längre, vi vet det men varför vaknar de tidigt nu då? Kanske är solskenet som du säger... :) Får skaffa mörk rullgardin.

Den där frukosten lät ju rikigt gott ;) *sugen*



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0