sakta men säkert!

Hampes rum/barnens rum!.. Målarna kom idag.. spacklade väggarna en gång till- andra och sista gången så nu är det jämt! Inte mycket dem kunde göra så dem återkommer i morgon! Det tar ett tag men det blir säkert bra när dem är klara! har tänkt jag skulle köpa en av ikeas barnsängar då.. Kurasängen.. Tänkte lägga en tunnare resårmadrass på golvet och en skummmadrass där upp så det blir två sängar! Till en början med kommer sängen där uppe vara som en extra säng med alla nallar och där nere kommer Hampus sova på dagarna.. sen får vi se när han är redo för att sova själv!. Sätta upp lite blåa sjärnor där under så det blir mysigt :). sängöverkasst ska också inhandlas.. Längtar tills jag får inreda rummet :) .

 Annars har det inte hänt mycket mer.. I morgon ska vi till BVC.. Dags för vaccination, kolla längd och vikt och sådana saker!. Efterdet ska vi fika med Alexandra :). Hon är nere i skåne nu :).- Det ska bli trevligt!

har föresten shoppat lite kläder på Hm! Via internet såklart.. :).. Hoppas den nya bikinin ska passa!. Började dessutom packa inför rhodos idag också.. HAHA bara 20 dagar kvar :) Men det är så jag inte ska missa något viktigt- och så ser man på ett ungefär hur mycket som ska pressas ner i väskan :).

Får snart gå och lägag mig med Hampus.. Han faörsöker hitta något här han kan somna på, nu drog han ner en kudde och la sig på golvet :)... Föresten´- vi båda sov till klockan 10 idag :) då ringde mamma och väkte oss :).

Nä ska gå nu till min lilla son! köpte en ny soldräkt idag också till honom!. Bra att ha två!.

Bilder finns på bilddagboken.se :) Vi heter crazyfamily där ute!.  Kommentera gärna!


Ha det bra!!

// Diana



p.s Han somnade på golvet den stackaren!. Ska lägga honom i sängen och pussa nätt på honom, min lilla sockerdruva*!


Kommentarer
Alex

Underbart ska det bli =) Börja packa redan? Du e för söt du <3

2008-06-09 @ 22:29:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0