Jag vill ha nytt objektiv!

Ja så är det! Lille mamma var här igår och hälsade på.. Pappa har just köpt ny bil och dem var och hämtade den.. Sen kom hon  in på kaffe och kaka!. Hon har köpt ett nytt objektiv till kameran så jag fick testa och efter jag kollat på bilderna så vill jag med ha ett sådan =).  Så jag ska eventuellt åka och handla ett i morgon!.

Jessica och Niklas var hos oss igår! Åt grillat kött med klyftpotatis och sås! Efterrätt glass med jordgubbar :).. Sen pratade vi barn :). Hon ville lyssna på bebisens hjärtljud så det gjorde vi med min angelsound.. Otroligt att man kan höra barnets hjärtljudv så högt och tydligt när barnet inte är så stort!  Jessica vill ha bli gravid NU medan hennes sambo vill nog vänta ett liiiitet tag till :).. Svårt det därra.. Att man ska vilja bli gravida precis samtidigt! :). Det är en väldigt stor sak!.  Att skaffa barn!. Men gud vad underbart det är! Inte hela tiden men för det mesta ;). Dem kan gå en på nerverna också :).

Gjorde en liten dålig sak förra natten.. Skulle natta Hampus själv i sin säng.. Han somnade jätte bra i den men när vi skulle gå och lägga oss, Pontus och jag så var det så tomt i vår säng.. Ingen liten kille att sniffa på.. Saknade vi vår lille bambam så mycket att Pontus gick upp och hämta honom!. Inte bra om han ska sova i sin egen säng men mamma och pappar var inte redo haha :). Så det kan gå!

Igår köpte Pontus och Niklas en van!. Att ha till västerås med!. Dem skulle nog vara tyå sex stycken i den och köra upp och bo i den under dem dagarna dem är där uppe!. Det är någon bilsaksskit där uppe!. Då är det bilar och festa som gäller- tur jag är i Rhodos då :).

Idag händer inte mycket... Bara ta det lugnt.!. kan vara skönt det med!

Här kommer lite bilder jag tog med mammas objektiv igår!

     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0