Brunett igen!

Då är man brunett igen *ler*.. Det blev inte så bra med blont så jag färgadet moccabrunt.. fast det ser väldigt mörkt ut :) Men det gör inget! Blevb ändå ganska nöjd förutom att nu har man färgrester i ansiktet som inte vill gå bort haha :) . Får hoppas det går att sminka över i morgon :).

Och så var målarna har idag! Dem bredspacklade och målade en vägg men jag tror  det var en test bara!.

Och sen vill jag bara skriva att du om skrev- inte speciellt smart att snacka skit via en blogg.. Då undrar jag- vad är det som är skit? Det är ju fakta alltihop!.  Och man skriver väl om allt möjligt i en blogg? Inte bara det som är posetivt och glatt!. Tror en blogg hade blivit ganska tråkig då!.  Jag tycker iallafall om att läsa om allt :). Även om det är någon som klagar över något som dem inte är nöjda med ;).

Ville också säga till Alex att jag hittat mitt drömhus! Tyvärr så är det ditt blivande hus hahaha =). Önskar er all lycka med det :) Det är verkligen ett drömhus!.

Nu blir det lite tv-tittade med Hampe! Älskling är och klipper sig :)

/Hejsvejs!


Kommentarer
Iseline

Kul att du skriver så ofta nu! Läser noggrannt =) /FL-medlem

2008-06-04 @ 19:51:42
Alex

Underbara vän, du är allför älskbar! <3

Är så glad att jag snart får träffa dig och redit krama om dig! Tusen tack :D Du gör mig så glad!

Och du (ni) är alltid mer än hjärtligt välkomna hem till oss =)

2008-06-04 @ 22:34:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0