Zoo i danmark idag!.

Då är man just hemkommen från hen heldag på Zoo i Danmark med Johanna, Johan och deras 4 åriga son Kevin!  :). Möttes i Limhamn- bussen till svågertopt.. Tåget över till Danmark, Taxi till Zoot!. Restaurang besök först och sedan gick vi och kollade på alla djuren :). Glass och annat gott blev det under Zoo-besöket!.  Önskade sååå många gånger att jag hade haft ett långt objektiv... Tur jag får det i morgon i födelsedagspresent :).. jag fyller jhu år i morgon och har önskat mig objektet av mina föräldrar och älskling. Och jag vet att jag kommer få det :). Sigma 70-300 med APO DG!.

Annars i morgon är det jobb som gäller, sen ut med den nya båten :), Johanna och Kevin ska följa med, och sen handla och laga mat för på kvällen kommer dem och ska grilla - ska bli trevligt!.

På lördagshemat står det- Jobb och sedan sommarträff med Pontus släkt!

Söndag- LEDIG :) Wunderbart!.

Hur ser eran helg ut? =)..

 Lägger upp bilder lite senare!. Mest på bilddagboken såklart!.  Www.bilddagboken.se
sök på   Crazyfamily så kommer ni in till vår sida :)

// Diana


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0