Ork och lust!

Hej alla läsare!.
Har varit urkas på att skriva blogg, jag vet..  =(.  vet inte varför- fick nog inte ut något av det så... lägger ju upp alla bilder på bilddagboken :).  och jag älskar att fota så det är nog därför jag hamnat där :).

iallfall, vad var det sista jag skrev om?
Jo vi skulle till rhodos!.
Först på fredagen på Ultraljud! Pyret mådde jätte bra men jag blev lite besviken- jag fick reda på könet men hon garanterade inget och sa att jag inte skulle köpa några kläder för hon kände sig inte så övertygad. Så vände sig Pontus till mig och sa- Hur ska du stå ut till nästa ultraljud med att inte kunna handla.. Så sa jag att jag tänkte köra ett köns ultraljud då!. Så blev det också,  inte direkt köns utan ett 3d/4d var lika bra- där tittar dem också på könet om man önskar.! Och det önskar vi :)
Torsdag nästa vecka den 24 Juli 18:45 fick jag en tid på Emma ultraljudskliniken i Malmö! Ett väldigt dyrt besök men många säger att det är värt det så det tror jag nog det är :). En upplevelse! Nu är ju detta vårt sista barn så det är kul man får vara med om denna tekniken också :) . Kommer då vara i v 23! :).

Går varje onsdag in i en ny vecka- så idag har jag gått 21 veckor exakt :).
Bild på magen för ca en vecka sen..


och i den ligger denna bebisen :)

Som då ska vara en tös  :). Men det får vi konstaretat på torsdag :). Kommer då lägga ut fler bilder :).

Sen på söndagen var det Rhodos! Vi åkte ner och blev missnöjda. För det första var inte hotellet som vi hade förväntat oss, och sen blåste det som F*N så kjol var svårt att ha på sig. Och alla saker fick man hålla i annars flög dem i väg... Mindre kul..  Gatorna var inte jämna för fem öre så köra där med vagn var ett tufft jobb :). Var nära på att kasta vagnen i havet!. Dörren till hotellrummet gick inte att låsa inne ifrån ( så hampus gick rakt ut när det behagade honom).  Och balkongen var inte barnvänlig så den kunde vi inte uttnyttja.. =(. Trafik utanför hotellet som körde som galningar.  men förutom det var det okej :). Fick sedan veta att man kan inte kalla det semester om man åker med barn :). 100 gånger mer  jobb att hålla koll på honom och tillfredställa honom än vad man gör hemma!.  men vi ångrar inte resan och mysigt hade vi :). Men inte rhodos fler gånger med barn!.

ja annars finns inte mycket mer att tillägga.. Jobbat nu i en vecka, 6 dagar i veckan. 6-7 timmar.. Mitt bankkonto nästa månad kommer jubbla av glädje :). Ska jobba så i 4 veckor!. :).



Kommentarer
Anna

Trist med resan. Men kanske skönt ändå?

Vad jobbar du med nu?

2008-07-17 @ 23:25:32
Anonym

Trist med resan. Men kanske skönt ändå?

Vad jobbar du med nu?

2008-07-17 @ 23:25:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0