Jobbat 11 dagar i rad.

Nu är jag helt slut!. Efter att ha jobbat 11 dagar i rad- gått upp kvart i sex varje dag och jobbat, kommit hem, lagat mat, varit mamma osv så är jag helt slut nu!. Jag är ledig i morgon och sen jobbar jag 6 dagar till nästa söndag. Tur det bara är 3 veckor kvar! Sen ska jag nog vara ledig lite :).

Började tidigt idag så jag kunde sluta tidigare, Pontus hämtade mig från jobb så åkte vi till mamma! Skulle på en stor loppis i Janstorp  kl 14,00. Hittade en massa gosdjur.. Hampus har en hur mycket gosdjur som helst men jag kan inte sluta handla =(. Så fort det är ett nytt djur som han inte har så handlas det =(.  Men det var billigt så det gör inget för själva plånboken :).  Dem sista timmarna fick man plocka en påse full för 20 kr. Så vi plockade ner en massa gamsla kopparsaker till Pontus föräldrar- dem gillar sådant!.

Fyller år om 2 veckor- 1 augusti!.  Har önskat mig objektivet 70-300mm.!
Sen flyttade jag fram 3d/4d tiden till den 20 augusti- man ser bebisen tydligare då. ska man betala 1600 kr vill man inte bli besviken på hur otydligt man ser bebisen!.

Annars har det inte hänt så mycket :).

Diana


Kommentarer
Anna

Vad jobbar du med?

2008-07-24 @ 16:05:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0