Hur står man ut?

Ja det är frågan.. Hur står man ut med en sambo som HELA tiden ändrar sig?

Vi har snart varit tillsammans i 4 år... Och jag kan inte räckna alla bilar han haft under dem åren.. Dem får inte plats på mina händer!. Det är en hel del.. Och sen har han haft några som hobby bilar.. Sådana bilar han meckat med i garaget.. Dem kan man räckna på en hand men ändå- det byttas så ofta att jag nummera börjar bli knäpp på det.. Fastnar man för en bil så är det inte kul när det sedan ska bytas.. Anledningarna till att han bytar bilarna är av olika saker.. För dyr i försäkring eller drar mycket soppa, att det är fel på bilen,  att han får intresse för en annan bil. Vill ha en nyare bil.. Och varannnan bil han köper är gammal och varannan bil han köper är nyare modell.. 
Han får gärna byta sina bilar men han frågar ju hela tiden mig om råd men mina råd spelar ingen roll om han väl bestämt mig.. varför frågas det då?..  *suckar*. Och Älskling när du läser det här- NEJ mina barnvagnar går inte att jämföras med!
När han väl köper en bil som är bra så säger alla ÅH vad fin bil! Ha nu den kvar länge för den var ju kanon!.  Han själv älskar bilen men vipps- så ska det bytas ändå..  Och alla i vår omgivning dem suckar =).  Alla som känner Pontus vet hur han är.. Men jag tycker det börjar bli skit tråkigt..  Nu är det båtarnas tur.. Köpt en båt och hur länge har han haft den- en månad.. Nu ska det köpas större båt...

Var bara tvungen att skriva av mig lite..   =)..

iallafall så fyller jag år på fredag! =). har bestämt att jag inte ska fira det med kalas eller så.. Sparar det till nästa år istället då båda blir 25 och smäller på stort- Har ett gemensamt kalas!. Tänkte då hyra lokal med mat, efterrätt , dryck och dans efter kanske- både för släkt och vänner!.

Det enda jag önskar mig direkt är ett objektiv till kameran- sigma 70-300mm!.  Annars är det inget annat jag kan komma på!. :) Har nog det mesta redan :).

Kommer lite bilder från helgen!


Ha det bra!.

 
badar i havet.




Väntade på båten till helsingör



På stranden.



Vår cooling :)


Kommentarer
Anonym

Det är inte lätt att räckna om man inte ens kan stavva!

2008-07-28 @ 18:47:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0