Förlossningsjournal- fel..

Är lite besviken... fick hem min förlossningsjournla på Hampus.. Jag har inte fått den innan så jag ringde till Kk-arkivet och dem skulle skicka den hem.. När jag satt och läste i den var det en del saker som var fel...

Där stod att mina värkar hade börjat 18,00 dagen innan hampus föddes.. Att dem riktiga värkarna kommit på natten 03,00.. 
Ja, mina värkar startades 03,00  och dem var intensiva direkt.. Jag hade inga andra värkar.. Det bara slog på..  Så jag vet inte vad dem har fått att jag haft värkar sen 18,00???.

Sedan stod det att jag hade fått smärtlidnring.. Lustgas/syrgas.. Nix det stämmer heller inte.. Jag hann inte ta något sådant för jag var öppen fullt när jag kom in på kk..  Där står jag har fått två olika smärtstillande, något med slemhinnorna också.. Nä det enda dem gjorde var ge mig lavemang och sticka hål på vattnet..

Saker jag stör mig på att det är fel.. Stod att ammningen gick bra- nej den var katastrof att jag slutade efter 3 dagar- men  det har dem skriivit med på ett annat papper..  

 Man vet  inte om dessa betydelser har någon att göra sen när man kommer in med barn nr 2 ?

Sen nya nyheter är att vi ska ta bort vår dagisplats! Jag ska gå hemma med hampus nu fram tills nästa barn födds! Då ska vi gå och mysa hemma hela familjen! Tycker inte det är lönt att blanda in a-kassa för 1½ månad så jag tar ut fp med Hampus istället och då får han inte inskolas så så får det bli- men det har vi inget alls emot :). Älskar att vara hemma och mysa med lilleman :)..

Han har föresten sovit hos moster i natt- Hon frågade om inte han kunde få sova över hos henne en natt nu när hon har semester- och någongång ska ju bli den förste han sover där :). Det gick bra:). Nu är han hemma igen och busar omkring! Ska snart natta honon- tror jag somnar jag med :).

// Diana, med den stora magen nu!.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0