Är helt slut nu!

Fy vad skönt att vara ledig nu!.

Jobbat sen sju i morse, fram till halv tolv.. Hem och började tvätta tolv, Nu halv fem har jag hämtat den sista tvätten!. Under tvättmaskinenna har jag varit ute med Hunden, gjort voffler till hela familjen inklusive farfar som kom på besök, städat lägenheten, dammsugat förutom hampus rum! Skurat golven, tagit två omgångar disk!. Det enna var ett berg efter 4 pers som ätit pizza igår  hos oss och 4  pers åt voffler!. Det blir en del disk då :). Dessutom har jag faktsikt tvättat hampus scooter- vagn! Tvättade tyget samt tog av däcken och skurade dem + smörjade dem då dem börjat gnistra lite!.

Så nu är jag klar med allt.. Så skööönt!. Hampus gick upp nyss i soffan och la sig så nu sover han så sött! Ska betala hyran nu sen bara softa!. senare när det inte är så varmt ute blir det en tur ner till affären.. Mjölk och blöjor är slut!.

I morgon bär det av till Zooo :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0