Tjejdag + lussebullar?

Idag är det torsdag!. Idag kommer tant Marine och hälsar på!  När jag fick Hampus var Marine sjuk så hon kunde inte komma fören en vecka senare och titta på hampe.. Denna gången har där varit vinterkräksjukan på hennes jobb så hon har inte fått eller velat komma och träffa Nathalie!. Men idag kommer hon äntligen :). Det ska bli trevligt att träffa henne!. 

Ska snart gå och handla, behöver jäst till lussekatterna- tänkte baka idag!. Så har man något att bjuda på senare ikväll när Marine kommer =)..  Jessica kommer också, killarna håller ju på med båten så det är lite trist för henne och sitta hemma- det kan jag förstå..

Väntar ivrigt på foton som jag framkallt + en namnskylt till barnvagnen till Nathalie!. Hampus har redan en och då får ju lilltjejen också ha en =).  Sen har jag fixat en sak till men det säger jag inte vad det är för det är en sak som ska skicka ut till släkt och vänner :)..

Ska göra barnen klara nu för att gå och handla!.


mammas underbara barn!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0