saker som hänt!

VAGN::

I morgon så fort jag vaknat åker vi och köper ny syskonvagn!  Vi ska fortfarande ha babytravel syskonvagn men jag vill ha KOMFORT DE LUX= breddare mellan hjulen.. Den vagnen som vi har nu är ca 2 år gammal och har dem "tätta" hjulen+ sänkt suflett... Dem slår i varandra HELA tiden och idag fick jag NOG!.  Jag skulle upp på bussen och höjer framhjulen upp i luften och ser inte att hjulen står snett framåt  "" som dem gör när dem fastnar i varandra"" och lyfter, lägger tyngden på framhjulen, lyfter bak och ska köra in i bussen och det blir total tvärstopp.. Mitt i bussdörrarna! Där fastnade jag!. Jag blev så jäkla förbannad! Så pinsamt!. jag fick lyfta in vagnen snett för att kunna komma in! Ofta när jag går blir det tvärstopp om hjulen slår in i varandra och jag får ofta handtaget mitt i magen,mindre skönt!. Så ny vagn i morgon! Får se vad det blir för färg på vagnen, får ta någon som dem redan är uppmonterad. Efter det är det hem och tvätta!! Massa tvätt när man haft kräkbarn!.

KÖK:
fick i julklapp av svärmor färg till vårt kök + hjälpen att måla köket!. Ska köpa nytt bord till 6 personer när köket är klart!. även en fin kökslampa! Det är vårt projekt nu.. köket!!  färg och sådant får ni se sen när det är klart  =)
Sen är det toaletten men det får vänta!

BYTE AV RUM:
Igår möblerade vi om!. Vi byttade rum med barnen!!. Det tog oss 3 timmar =).

SHOPPING
Annars har det varit lugnt! Shoppade idag på HM. Träffade min bror där och hans tjej. 7 tröjor till barnen , två hårpannband till nathalie, en sparkdress, en scarfs följde med hem!

BESÖK:
sen fick vi besök av alexandra och martin =).. dem hade med sig fina presenter :). fick inget kort på dem med min kamera så jag får sno bild av alex sen =).

det var allt för idag!.

Lite bilder:










Kommentarer
Jenny

Hej! Jag har en award till dig! Kika in i min blogg och kolla efter :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0