jul jul stårlande jul

Vi är så gott som friska och nu ska det firas JUL :). Firandet börjar idag då vi ska till pontus farmor och äta julmat och fira julen lite.. Imorgon är det riktiga juldagen =)! Den ser jag verkligen framemot.. Och jag längtar så att få ge mina föräldrar sin julklapp förjag tror dem kommer bli glada över den!. =)

Vi mår alla bra nu och det har gått nu 48 timmar sen pontus var sjuk så nu är det klart! Vi smittar ingen och vi mår bra! Eller ja Pontus har muskelvärk- men jag tror han överlever det :) eller hur älskling? :)

var på BVC idag!

NATHALIE blir ju en månad idag :)

Hon väger nu 4300 g och var 54,5 cm lång!.

Det får bli allt för idag!
Ha en underbar jul allihopa!! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0