Ikea idag?

Pontus skulle bli klar med båten igår, färdig att köra ut den till mina föräldrar.. Den ska stå där under vintern.. Men det jobb dem hade lagt ner på den, något gick fel så den är inte klar..  Så nu måste dem lägga ner dagar denna veckan på båten... Skit trist för oss här hemma...  Jag känner mig som en ensamstående =/...  Idag håller han nog på med båten och sen ikväll ska vi till Ikea =). Ska handla julklapp till hans mamma och min syster. *vet vad som ska handlas* Ska se om vi har plats i bilen och få hem det där mammut bordet Hampus och Nathalie ska ha på sitt rum!. Han skulle ha massa annat i bilen så vi får se om det får plats :).  Möblerade om idag igen :) Tycker jag hittar nya sätt att få rummet större!!.  Ska se om det inte blir för sent att äta på ikea också- beror på när Pontus i klar i verkstan/garaget!.

Annars har det inte hänt så mycket idag.. Gammelfarmor kom i morse och skulle ha Hampus kontonummer och Nathalies personnummer för att kunna öppna ett konto åt henne.. Sen tog vi på oss och gick ut med Dante och sen  vidare in till Limhamn.. Gick in om apoteket och handlade hosmedicin till Hampus + postafen!.
Sen till Willys och handla ersättning, våtservetter och lite hygiensaker till Nathalie.. Natusan babyshampoo och duschtvål.. Hade Barnängens innan men tyckte inte det doftade så gott..  Ska bada henne ikväll innan sovdags och testa om det doftar godare med natusan.. Sen börjar hon bli torr- någon som har tips på vad man kan göra åt torrhet?

I veckan händer inte mer än ikea idag.. Sen har jag inga planer fram till fredag då det är julbord med företaget jag jobbar på.. =) och lördag är det jobb sen hem till mina föräldrar! Ska bli jätte mysigt, glöggkväll =). ska se om vi kanske handlar julgran på fredag också =).

Behöver nya jeans, någon som kan tipsa om vart man kan köpa billiga jeans??



Fick denna overallen utav Marine i veckan, liiite för stor men såå sööött =).



Kommentarer
Johanna

Jaaa Gud vad tiden går snabbt för snabbt haha Testa mini derm mot det torra. Hoppas allt är bra med er. Kram

2008-12-08 @ 18:22:05
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
johanna&kevvs

här ilimhamn på energia...halva priset nu tror ja

2008-12-08 @ 18:53:51
Emelie

vi hade badolja till nellie

2008-12-08 @ 23:33:58
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0