Full rulle

Har haft mycket att göra på senaste tiden så det har inte blivit något bloggande på jätte länge!.
Vi är ganska mycket i Limhamn och går runt!. Det blir lindex, apoteket  och mataffärerna :).. Blir mycket klädhandlande och mediciner på apoteket.. Hostmedicin, postafen, näsdroppar mm.. Senast idag har vi besökt alla dem affärerna :).. Blev även lite julklappsshopping till Nahalie.. Alla är nu klara förutom till syrran och mina föräldrar.. vet vad jag ska köpa men ska bara hitta ett ställe som har det på lager :).

 Förra veckan blev det julbord som var jätte trevligt, på lördagen var det jobb och pappa Pontus tog hand om barnen!. På lördag kväll åkte Pontus till båten och jag och barnen överraskade med att köpa julgran!. Gjorde en liten tabbe.. Hade letat som en galning efter julgranspyntet men inte hittat det.. Gick och handlade ALLT man behöver.. Kulor, belysning, julgransfoten, stjärna mm!. Får upp granen (världens fulaste gran) och ska bara ner snabbt i källaren och ta julgransmattan som jag sett, hittar jag allt annat till granen! Jag hade slängt ner allt tillsammans i en enda röra i en vanlig påse- vilket jag inte minns att jag gjort.. och därför inte tittat i den påsen.. Så jäkla typiskt va! Orka gå med allt till affären igen, näe..

Igår var det shopping också!. Köpte vinterskor!.  Everest kängor på stadium- hoppas dem är varma!.  Gick inom babyland för att hitta julklapp till nathalie men hittade inget som vi fastnade förr!.

Annars kan jag inte komma på mer spännande att berätta. Blev ingen glöggkväll i lördags utan vi skött fram det till nu på onsdag!. Söndag är det kalas för Hampus ! Han fyller ju 2 år då :) MIN STORA POJK!!. Och pappa ska baka tårta tänkte han :). 
Och från fredag till lördag ska Hampus få sova hos Moster och hennes kille Magnus! Dem har blivit sambor nu och varit det i en månad typ!. Så hon frågade om hon fick låna Hampus!. Det kommer han säkert gilla :).

Tisdag i morgon!.- då blir det nog lussekatter för att ta med till mina älskade föräldrar på onsdag!. :)


Lite bilder kommer här:

   Alla kläder hon har är i rosa *ler*

 mammas pluttar små :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0