Syskonvagnen!

Jag har hittat den! Min syskonvagn som jag vill ha!. Den är i helt svart, med mjuklift till- till JÄTTE bra pris!. MEN vagnen är inte i skåne.. Utan i varberg... =( .. Ovanför falkenberg =(. En bra bilfärd upp =(.. *skit också*..  man kanske skulle kunna fråga om man fick pruta lite eftersom bensinen kostar?!. Skickade sms precis till Pontus och frågade när vi ska köpa vagnen men han svarade inte.. Igonerar han mitt sms eller har han inte tid? *ler*

Samtidigt tycker jag det är för tidigt att köpa vagnen, det är 3 hela månader dit.. Men sen samtidigt så tänker jag att 3 månader är inte långt om man tänker att det är 3  löner och det ska inhandlas så mycket annat.. 

Hmm vi får se! :)

Igår var Pontus ute och fiskade och fick hem 4 stora torskar!. Han har blivit en riktig fiskare :)..  lagt av med bilarna och byttat hobby :). det är kul för honom, för oss också för det känns som vi har fått det bättre,mellan oss =)...

Pratade just med Pontus, ska se om vi kan få barnpassning så ska vi åka och hämta vagnen isåfall :).


Kommentarer
Alex

Jag kan passa =) Synd det inte ligger på vägen bara ;)

2008-08-21 @ 09:17:33
Emelie - http://familjenbrocka.blogg.se

Vad är det för vagn? =)

2008-08-21 @ 10:29:24
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0