Många gravida just nu :)

Jippie :) Nu börjar mina vänner också bli gravida :). *wihoo*. Fick reda på idag att ett par vi känner fick reda på att dem ska bli föräldrar :)

Har bara en kompis som har barn och det är ju Johanna med sin kevin!  Och det är så kul, att fler vänner skaffar barn :).. Det är ju annars lite ensamt på den fronten..  Dem vänner som inte har barn blir ju inte att man träffar lika ofta för det är mycket festande eller att dem gör annat.. Inte så mycket "familjesaker".  Så det ska bli kul, när dem är bebisar finns inte så mycket att göra men vänta tills barnen är ca ett år då blir det annat :).,  Och då gör det inget om det är något år mellan barnen, Zoo , lek och bad och sådana saker uppskattas av alla åldrar =)..

Väntar nu också på att min bästa kompis ska bli gravid :).. Dem är inne på sitt andra försök så vi får se när det vill ta sig där!.

Annars har man jobbat idag, Pontus kom och hämtade mig då kompisen Johan passade Hampus! Kom hem till en jäkla stank :)  Dem hade fiskat igår och fick FEMTON kg sill igår!. och det stod Johan och fixade och stekte när jag kom hem.. Jag hatar fisk så det var ingen trevlig doft för mig :).

Annars ska man ta det lugnt idag!. får se vad som hittas på- Pontus ska ut och fiska idag igen!.

// Hej svejs!.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0