Jag börjar ju bli tjock !.

 Det är sant, jag börjar bli tjock! Har inte vågat gå och ställa mig på vågen sen jag blev gravid. Och efter jag hade ätit igår ställde jag mig på vågen!  FEM JÄKLA KILO hade jag gått upp!.  Jag mår dåligt.. Med Hampus gick jag upp totalt 10 kg!.  och då vägde han ändå 3840 g. Nu väger bebisen ca  500 gram och är ca 27 cm lång :), och vad är dem andre 4,5 kg till för?  =)
Nu kan jag inte krama Pontus utan att magen är i vägen :). Men det är ändå skönt för har jag vanliga jobbkläder på mig så ser man inte att jag är gravid- det tycker jag är skönt!.

Magen v 23  En lagom tajt  tröja!.

Håller på med och leka med mitt objektiv 7-300mm.. det är inte lätt att använda.. Någon som kan berätta hur man tar på insekter? Försökte just ta på en nyckelpiga men får inte det som jag vill ha det =(...



Kommentarer
johanna&kevvs

Du passar jätte bra i din mage:) Ska bli kul att se den om 2v:)

2008-08-04 @ 15:44:18
johanna&kevvs

Passar jätte bra idin mage...ska bli kul å se den om 2v..Pussa lilla Hampus från oss

2008-08-04 @ 15:45:53
Jeanette (pluttesnuttan ,familjeliv)

Tjock??????

Nu får du ju ge dig! Du har en väldigt söt liten mage!

Jag har gått upp 12 kg och är nu 22+3. Sist gick jag upp ca 22 kg så det lär bli mer denna gång. Ska försöka lägga upp en bild på failjeliv på magen så ska du få se hur höggravid jag ser ut =)

2008-08-05 @ 09:09:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0