Helgen som varit!.

I fredags fyllde jag ju år!.   Tackar för gratulationerna :). Fick det som jag önskade mig mest- Ett nytt långt objektiv!. Fick det från min sambo och mina föräldrar!. Tog lite tid att förstå sig på det men det ska nog gå bra så smånning om :). Jobbade först- sen hämtade vi min present och sen hem snabbt och byta om och packa för då skulle vi ta en tur med den nya båten :). Johanna, Johan och deras Kevin följde med. Sen var det hem, Handla, mötta Jessica och sen kom dem andre, hade  grillning och sen tårta på kvällen ! Det var trevligt!.

I går lördag var det jobb på förmiddagen och på eftermiddagen var det släktträff på Pontus sida! Som vanligt var det också jätte trevligt :). Har en väldigt snäll släkt :). 

 Idag söndag- ja då är det att njuta av ledigheten! Jobbar en vecka till, 6 dagar sen är jag mammaledig till 2010 =)!



Främre del av båten :)


Denna båten gick fort :)


På släktträffen kom en ny "medlem". Elsa 11 veckor gammal :).
Hon tuggade på trädet och Hampus tänkte han med skulle provsmaka trädet, sekund efter bilden tas gnaggar han på trädet :*TWWWWIII* Säger jag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0