Gravid v 25!

 
Börjar dagen med ett litet foto :).
Pontus och jag pratade om hösten/ julen för några dagar sen, och sa att när Hampus har jacka och mössa, fullt påklädd är han så j*kla söt :). Så det blev ny jacka och mössa igår! Och jovisst- så söt han blev :).


Väntan på lillasyster:

Du har gått 175 fulla dagar av 280 (63%).
Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 0 fulla dagar(v25+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 25 nov 2008
Du har 105 dagar kvar till förlossning.
( Från Familjeliv)..

Blir så mysigt att ha två barn nu till julen :).. Då är tjejen ändå någon vecka gammal och man har kommit in i vardagen. Kan gå och handla julklappar när jag är mammaledig, men två barn i vagnen :).. *mystanke*. 

Iallafall- ondsdag idag, exakt en vecka till lönning :) och vårt ultraljud! Ska bli så intressant att se lilltjejen :) Hoppas hon gör något skojigt på filmen :).
På tisdagen- dagen innan ska jag till barnmorskan.. Mäta magen och sådana saker. Höra bebisens hjärtljud. första möttet förutom inskrivningen som inte räknas direkt.

idag ska Hampus, dante och jag till skurup!. Till mina föräldrar, min bror!. Mamma och pappa jobbar men Dennis min bror och hans girle jessicka ska vi umgås med!. Vi ska baka i massor :). Sista veckan dem är lediga, sen börjar skolan!.
Tur jag inte går i skolan- skoltiden var något jag hatade så fruktansvärt mycket!.

Ska sedan träffa marine på fredag- då även malmöfestivalen drar igång.. som jag helst ska undvika.. Att åka 4.ans buss i vanlliga fall med barnvagn är hemskt.. Ofta jag ska hem från stan som jag fått vänta hur många bussar som helst för att kunna komma på, jag är heller inte den som tränger mig och bara SKA PÅ.- som vissa.  Tänk då när det är festival Nä fy faro! :)

Ja har inte mer att tillägga så ha en underbar vecka :).

// diana


Kommentarer
Josehpin

Skaffa körkort hihi :)

2008-08-14 @ 23:42:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0