Jag vill må bra!

Inte alls kul... Har nu flyttat och det känns väl bra... Fast jag vill må utmärkt.. Några dagar innan  vi flyttade blev jag så fruktansvärt trött... Jag klarar inte av att natta Hampus för då somnar jag själv.. Fast jag försöker hålla mig vaken. Och försöker Pontus väcka mig blir jag bara elak... Det är så skönt att få sova när man är trött!.  Och sen 2 dagar tillbaka går jag runt med illamående i kroppen!. Mest på morgonen då är det verkligen hemsk.. Trött och illamående- känns som man är sjuk.. Så här blev det väl när jag klagade på att jag inte kände någonting och hade inga som helst graviditetsymptomer..  Med Hampus mådde jag bara illa på en dag.. och spydde... Jag hoppas inte denna gravidsiteten blir för jävlig när Hampus var så lätt...

Sen har jag ju börjat nytt jobb!. Har varit där i 1½ vecka nu!,. Han jag jobbade med gillade jag inte- och som tur var kom det in en annan äldre man som skulle bli min arbetskollega istället! *Bra!*
Synd bara att jag nyss jobbat där, skulle jag känna mig riktigt kass en dag är det inte så fint att sjukanmäla sig precis när man fått nytt jobb...
Här kommer lite dåliga bilder på vår nya lägenhet! Tog bara snabba bilder för vi fick just igång vårt internet :)
   
http://crazyfamily.bilddagboken.se/p/upload.html

p.s idag -blir det baconlåda´och tv Talang 2008  :)

// Out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0